Ogłoszenie

Kontakt:

4486785 - Takuya Kochi



E-Maile SF: shinobisfeature.pun.pl@gmail.com



Shinobi's Feature

Znalazłeś swoją Drogę? Wybierz drogę Shinobi!

#1 2008-12-25 23:16:26

Takuya Kochi

RaiKage

Zarejestrowany: 2008-12-24
Posty: 50
Punktów :   

System Walki

Kości: k16

Wartość Obrony fizycznej
Czakra + Kondycja = Obrona fizyczna

Wartość Obrony przed Jutsu
Czakra + Inteligencja = Obrona magiczna

Kolejność
Zręczność + rzut k16 większy wynik zaczyna

Szanse na trafienie Jutsu
Refleks + Gen/Nin/Inny > Inteligencji + rzut k16 przeciwnika

Szansa na wykonanie Jutsu
Gen/Nin + rzut k16 > rzut k16 + rzut k16

Szansa na trafienie Siłą
Refleks + TaiJutsu > Zręczność + rzut k16 przeciwnika

Szansa na trafienie przedmiotem
Refleks + Wartoś przedmiotu > Zręczność + rzut k16 przeciwnika

Obrażenia Siłą
TaiJutsu + rzut k16

Obrażenia Jutsu
Nin/Gen + rzut k16

Obrażenia przedmiotem
Wartość przedmiotu + rzut k16

Trafienie
Rzut określający, w co trafiamy, 3k20 + Refleks, jeżeli wynik jest:

a) 6 – 21 – Trafiamy w nogi
b) 22-37 – Trafiamy w ręce
c) 38-53 – Trafiamy w tułów
d) 54-69 – Trafiamy w głowę
e) 70-85/więcej – Trafiamy w sercę


Mimo to walka może skończyć się już po jednej turze, trafiając w serce, tułów lub głowę, możemy uniemożliwić dalszą walkę.

Trafiając w:

a) Tułów, to gdy 24% z rzutu k16, to więcej niż, kondycja + wartość pancerza danej części ciała, wtedy przeciwnik ginie.

b) Głowa, tu to samo, tyle, że 46 % szans na zabicie.

C) Serce, 68 % szans.

Czas działania GenJutsu
(GenJutsu + rzut k16) : 10 = Ilość tur

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.extreme-klan.pun.pl www.gng.pun.pl www.immn.pun.pl www.na-bs.pun.pl www.avatarlegenda.pun.pl