RaiKage
Kości: k16
Wartość Obrony fizycznej
Czakra + Kondycja = Obrona fizyczna
Wartość Obrony przed Jutsu
Czakra + Inteligencja = Obrona magiczna
Kolejność
Zręczność + rzut k16 większy wynik zaczyna
Szanse na trafienie Jutsu
Refleks + Gen/Nin/Inny > Inteligencji + rzut k16 przeciwnika
Szansa na wykonanie Jutsu
Gen/Nin + rzut k16 > rzut k16 + rzut k16
Szansa na trafienie Siłą
Refleks + TaiJutsu > Zręczność + rzut k16 przeciwnika
Szansa na trafienie przedmiotem
Refleks + Wartoś przedmiotu > Zręczność + rzut k16 przeciwnika
Obrażenia Siłą
TaiJutsu + rzut k16
Obrażenia Jutsu
Nin/Gen + rzut k16
Obrażenia przedmiotem
Wartość przedmiotu + rzut k16
Trafienie
Rzut określający, w co trafiamy, 3k20 + Refleks, jeżeli wynik jest:
a) 6 – 21 – Trafiamy w nogi
b) 22-37 – Trafiamy w ręce
c) 38-53 – Trafiamy w tułów
d) 54-69 – Trafiamy w głowę
e) 70-85/więcej – Trafiamy w sercę
Mimo to walka może skończyć się już po jednej turze, trafiając w serce, tułów lub głowę, możemy uniemożliwić dalszą walkę.
Trafiając w:
a) Tułów, to gdy 24% z rzutu k16, to więcej niż, kondycja + wartość pancerza danej części ciała, wtedy przeciwnik ginie.
b) Głowa, tu to samo, tyle, że 46 % szans na zabicie.
C) Serce, 68 % szans.
Czas działania GenJutsu
(GenJutsu + rzut k16) : 10 = Ilość tur
Offline