Ogłoszenie

Kontakt:

4486785 - Takuya Kochi



E-Maile SF: shinobisfeature.pun.pl@gmail.com



Shinobi's Feature

Znalazłeś swoją Drogę? Wybierz drogę Shinobi!

#1 2008-12-27 12:28:16

Takuya Kochi

RaiKage

Zarejestrowany: 2008-12-24
Posty: 50
Punktów :   

Kuchiyose no Jutsu

[Ranga: B]
UWAGA Każdy może posiadać tylko jeden zwój przyzywania, uczym się go normalnie jak innych jutsu.


Żaby:


Posiadacze:

http://img454.imageshack.us/img454/1026/zaba4ea2.pngChakra: 7000 Przywołanie Gamabunty. Najpotężniejsza ze wszystkich żab. Posiada średnią katanę.
http://img525.imageshack.us/img525/2589/zaba3ki2.pngChakra: 4000 Przywołanie Yatai Kazushi. Nieco mniejsza żaba z dwiema średnimi katanami.
http://img454.imageshack.us/img454/1633/hgfdhgdgfhus2.pngChakra: nie wymaga Gama no Tsuragi Kai. Tego ataku mogą stosować wyżej wymienione żaby. Jutsu polega na krótkich i szybkich pchnięciach swoim mieczem.
http://img505.imageshack.us/img505/8700/zaba2uy6.pngChakra: 500 Przywołanie 1-metrowej żaby. Jest dobrze opancerzona i służy do blokowania wszelakich ataków TaiJutsu.
http://img257.imageshack.us/img257/5077/zaba1wy3.pngChakra: 500 Przywołanie średniej wielkości żaby. Nie ma ona broni i nie jest opancerzona. Najczęściej wykorzystywana jako szybki środek transportu.
http://img257.imageshack.us/img257/1576/endance7.pngChakra: 250 Gamayu Endan. Wystrzelony przez żabę olejn wkrótce się zapala i tworzy miotacz ognia.
http://img257.imageshack.us/img257/8063/gamakichihc4.pngChakra: 50 Przywołanie Gamakichi. Mała żaba może się jedynie przydać do zwiadu.
http://img257.imageshack.us/img257/9296/gamatatsuxp6.pngChakra: 50 Przywołanie Gamatatsu. Żaba nie ma zastosowania
http://img257.imageshack.us/img257/779/wiezienieip7.pngChakra: 570 Gamagushi Shibari. Jutsu polegające na zamianie otoczenia w żabi żołądek i na uwięzieniu w nim przeciwnika. Ściany są z żywej tkanki więc mogą się ruszać, złapać przeciwnika. Po dłuższym czasie przebywania w żabim żołądku osoba może zostać strawiona przez kwasy.
http://img257.imageshack.us/img257/7097/transformacjaij4.pngChakra: 200 Jutsu ma dwa zastosowania. Pierwszym jest schowanie się w małą żabę i zakradnięciu się za przeciwnika (żaba ma normalną chakrę więc sharingan/byakugan nie zauważy różnicy). Drugie zastosowanie to zamienienie przeciwnika w żabę na 2 tury (wymagany bezpośredni kontakt z przeciwnikiem).
http://img505.imageshack.us/img505/950/kombinacjana2.pngChakra: xxx Kombinacja ośmiu trójgrafów. Ponoć bardzo potężne NinJutsu stosowane przez garstkę shinobi. Na razie jego działanie jest nieznane.


Węże:


Posiadacze:


Skille:

http://img102.imageshack.us/img102/4982/mandaoc0.png Chakra: 7000 Przywołanie węża Mandy. Gdy dobrze się wgryzie w ofiarę może użyć swojego paraliżującego jadu.
http://img404.imageshack.us/img404/6093/kyodaijakj3.pngChakra: 3300 Przywołanie trójgłowego węża Kyodaija. Jest trochę mniejszy niż Manda, ale potrafi wywołać wiele spustoszeń.
http://img102.imageshack.us/img102/9130/wozct1.pngChakra: 850 Przywołanie dużego węża.
http://img132.imageshack.us/img132/4700/cialve6.pngChakra: 4000 Dappi no Hada. Bardzo przydatna technika, dzięki której shinobi może wyjść cało z większości ataków poprzez zrzucenie starej uszkodzonej skóry. Użytkownik może 5 razy podczas walki zastosować tą technikę.
http://img102.imageshack.us/img102/2224/rekays9.png Chakra: 300 Z ręki wyrastają 4 długie węże służące do ataku (nie posiadają jadu).
http://img137.imageshack.us/img137/4783/glowacwz6.pngChakra: 150 Wydłużenie szyi.
http://img502.imageshack.us/img502/2967/jezykct0.pngChakra: 80 Technika pozwala wydłużyć swój język i nim walczyć.
http://img404.imageshack.us/img404/3033/mieczns9.pngChakra: 100 Kusangi no Tsurugi. Użytkownik jutsu z gardła wyjmuje legendarny miecz. Jest poręczny, ostry. Posiadacz może go przemieszczać na odległość.


Ślimaki:

Posiadacze:

http://img402.imageshack.us/img402/1936/slimakzf3.pngChakra: 7000 Przywołanie ogromnego ślimaka Katsuyu.
http://img208.imageshack.us/img208/9034/kwaswe2.pngChakra: 500 Atak polegający na wypluciu dużej ilości silnego kwasu.
http://img402.imageshack.us/img402/1739/podzialps4.png Chakra: 250 Podział Katsuya. Może ona się rozsypać na wiele małych ślimaków, albo po prostu odłączyć jednego od siebie.


Kamatari:

Posiadacze:

http://img212.imageshack.us/img212/5866/ghdhfhfdhyg7.pngChakra: 1000 Przywołanie łasicy z kosą (Kamatari). Jest bardzo szybka, przez co jest rudnym celem. Gdy Kamatari jest przywołana, zwiększa siłę ataków Fuuton posiadacza zwoju.
http://img116.imageshack.us/img116/1381/daikamatchich3.pngChakra: 100 Silny atak powietrzem o dużym zasięgu. Jest tak mocny, że ścina lasy i odpiera ataki dźwiękowe.


Enma

Posiadacze:

http://img48.imageshack.us/img48/241/malpaei9.pngChakra: 3000 Przywołanie małpy, Enma. Jest silna, wytrzymała i zręczna.
http://img48.imageshack.us/img48/4651/kijxr3.png Chakra: 500 Zamiana Enmy w kij o specjalnych właściwościach. Może zmieniać swój kształt i się wydłużać, jest lekki co ułatwia posługiwanie się nim.
http://img48.imageshack.us/img48/5655/klatkamc2.pngChakra: 1000 Zamienione przedtem Enma w kij może utworzyć bardzo wytrzymałą klatkę do obrony przez jutsu (nawet te silniejsze, ale wtedy Enma znika) i można jej użyć do uwięzienia przeciwnika.


Ninkame

Posiadacze:

http://img179.imageshack.us/img179/8297/dsfgsfsfko6.pngChakra: 800 Przywołanie żółwia Ninkame. Ma silną skorupę i jest na tyle inteligentny, że może używać NinJutsu, które ma posiadacz zwoju (zużywają chakrę).


Ninken

Posiadacze:

http://img123.imageshack.us/img123/4441/ninkenbq4.pngChakra: 800 Przywołanie ośmiu tropiących psów ninja (Ninken). Prócz wykrywania przeciwnika, psy mają też mocne szczęki dzięki czemu mogą chwycić przeciwika i go na stałe unieruchomić.


Doki

Posiadacze:

http://img297.imageshack.us/img297/2536/fletop0.pngChakra: 50 Przywołanie fletu niezbędnego do posługiwania się zwojem.
http://img263.imageshack.us/img263/8462/giantyaw0.pngChakra: 2100 Przywołanie trzech duzych wojowników (Doki), walczących wręcz. Są bardzo wytrzymałe, niemal niezniszczalne. Podczas ich kontroli fletem nie można wykonywać jutsu.
http://img404.imageshack.us/img404/3536/specataknt4.pngChakra: 900 Z ust wcześniej przywołanych wojowników wydostają się macki (niezniszczalne), żywiące się chakrą i mogące ją wyczuć. Kiedy przciwnik zostaje ukąszony, traci 250 chakry.
http://img263.imageshack.us/img263/5743/iluzjanz4.pngChakra: 1000 Jutsu polegające na zagraniu określonej melodii fletem, przeciwnik słysząc ją zostaje uwięziony w iluzji i jest unieruchomiony. Wadą tego jutsu jest czas trwania iluzji (1 tura).


Chikamatsu

Posiadacze:

http://img442.imageshack.us/img442/4679/kolekcjahx4.pngChakra: 3900 Przywołanie 10 legendarnych lalek Chikamatsu. Całkiem przydatne dla lakarzy.
http://img211.imageshack.us/img211/4947/glowalo5.pngChakra: 150 Atak polegający na wystrzeleniu z głowy jednej lalki kilku stalowych macek, które rozrywają przeciwnika.
http://img211.imageshack.us/img211/2021/pilakt5.png Chakra: 190 Jedna z lalek zamienia się w piłę z chakry.
http://img267.imageshack.us/img267/3806/pilkaiw6.pngChakra: 50 Atak polegający na wystrzeleniu w przeciwnika 4 wybuchowych piłek.
http://img263.imageshack.us/img263/4798/wiatrjv7.png Chakra: 350 Sanbou Kyrukal. Trzy lalki tworzą piramidę i zasysają wiatr tak, że wszystko wraz z przeciwnikiem zostaje wciągnięte.
http://img442.imageshack.us/img442/8226/tarczsi7.pngChakra: 500 Jedna z lalek wystrzeliwuje kulę, która unieruchamia przeciwnika i blokuje jego chakrę.
http://img267.imageshack.us/img267/8057/pulapkadj3.pngChakra: 400 Cztery lalki tworzą pole, jeśli znajdzie się na nim przeciwnik zostaje unieruchomiony.


Kyodaigumo

Posiadacze:

http://img525.imageshack.us/img525/19/spinacd2.pngChakra: 1000 Jutsu polegające na przywołaniu dużego pająka, Kyodaigumo. Może on walczyć wręcz, strzelać pajęczyną i stosować specjalny atak.
http://img250.imageshack.us/img250/7605/atakspinalp1.pngChakra: 300 Amagumo. Atak polegający na wypuszczeniu z kokonu (wcześniej przywołanego pająka Kyodaigumo) dużej ilości małych pająków spuszczanych prosto na przeciwnika. Wszystkie wypuszczają lepką sieć, która ma na celu unieruchomić przeciwnika.
http://img340.imageshack.us/img340/8523/recega9.pngChakra: 400 U posiadacza wyrastają dwie pary rąk.
http://img340.imageshack.us/img340/5187/pajeczynaus1.pngChakra: 50 Ninpou, jutsu polega na wytworzeniu jednej silnej nici, wypuszczonej z kończyn. Dzięki temu można manewrować w powietrzu.
http://img250.imageshack.us/img250/3839/siecsv8.pngChakra: 70 Shibari polegające na wystrzeleniu w przeciwnika sporej pajęczyny, która go unieruchamia.
http://img525.imageshack.us/img525/7711/kunajeqw9.pngChakra: 50 Kumo nenkin, stworzenie kunaia.
http://img340.imageshack.us/img340/2889/sierpoe9.pngChakra: 70 Kumo nenkin, stworzenie sierpu pokrytego kolcami.
http://img507.imageshack.us/img507/4683/lukpq9.pngChakra: 200 Kumo nenkin, stworzenie ciężkiego łuku. Każda zwykła strzała kosztuje 50 chakry, a ulepszona i bardziej precyzyjna 150 chakry. Żeby go używać trzeba mieć 3 dodatkowe dwie pary rąk.
http://img340.imageshack.us/img340/4176/oko3hj3.pngChakra: 150 U posiadacza wyrasta trzecie oko, dzięki temu zwiększa się precyzja.
http://img525.imageshack.us/img525/9283/pancerzkt6.pngChakra: 120 Jutsu obronne polega na pokryciu ciała pocnym pancerzem, który po chwili odpada. Dzięki temu można uchronić się przed większością TaiJutsu oraz słabszych NinJutsu

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dragonballmasters.pun.pl www.managerskokow.pun.pl www.miasteczkoggc.pun.pl www.falerystyka.pun.pl www.carpteamkonin.pun.pl