RaiKage
[Ranga: B]
UWAGA Każdy może posiadać tylko jeden zwój przyzywania, uczym się go normalnie jak innych jutsu.
Żaby:
Posiadacze:
Chakra: 7000 Przywołanie Gamabunty. Najpotężniejsza ze wszystkich żab. Posiada średnią katanę.
Chakra: 4000 Przywołanie Yatai Kazushi. Nieco mniejsza żaba z dwiema średnimi katanami.
Chakra: nie wymaga Gama no Tsuragi Kai. Tego ataku mogą stosować wyżej wymienione żaby. Jutsu polega na krótkich i szybkich pchnięciach swoim mieczem.
Chakra: 500 Przywołanie 1-metrowej żaby. Jest dobrze opancerzona i służy do blokowania wszelakich ataków TaiJutsu.
Chakra: 500 Przywołanie średniej wielkości żaby. Nie ma ona broni i nie jest opancerzona. Najczęściej wykorzystywana jako szybki środek transportu.
Chakra: 250 Gamayu Endan. Wystrzelony przez żabę olejn wkrótce się zapala i tworzy miotacz ognia.
Chakra: 50 Przywołanie Gamakichi. Mała żaba może się jedynie przydać do zwiadu.
Chakra: 50 Przywołanie Gamatatsu. Żaba nie ma zastosowania
Chakra: 570 Gamagushi Shibari. Jutsu polegające na zamianie otoczenia w żabi żołądek i na uwięzieniu w nim przeciwnika. Ściany są z żywej tkanki więc mogą się ruszać, złapać przeciwnika. Po dłuższym czasie przebywania w żabim żołądku osoba może zostać strawiona przez kwasy.
Chakra: 200 Jutsu ma dwa zastosowania. Pierwszym jest schowanie się w małą żabę i zakradnięciu się za przeciwnika (żaba ma normalną chakrę więc sharingan/byakugan nie zauważy różnicy). Drugie zastosowanie to zamienienie przeciwnika w żabę na 2 tury (wymagany bezpośredni kontakt z przeciwnikiem).
Chakra: xxx Kombinacja ośmiu trójgrafów. Ponoć bardzo potężne NinJutsu stosowane przez garstkę shinobi. Na razie jego działanie jest nieznane.
Węże:
Posiadacze:
Skille:
Chakra: 7000 Przywołanie węża Mandy. Gdy dobrze się wgryzie w ofiarę może użyć swojego paraliżującego jadu.
Chakra: 3300 Przywołanie trójgłowego węża Kyodaija. Jest trochę mniejszy niż Manda, ale potrafi wywołać wiele spustoszeń.
Chakra: 850 Przywołanie dużego węża.
Chakra: 4000 Dappi no Hada. Bardzo przydatna technika, dzięki której shinobi może wyjść cało z większości ataków poprzez zrzucenie starej uszkodzonej skóry. Użytkownik może 5 razy podczas walki zastosować tą technikę.
Chakra: 300 Z ręki wyrastają 4 długie węże służące do ataku (nie posiadają jadu).
Chakra: 150 Wydłużenie szyi.
Chakra: 80 Technika pozwala wydłużyć swój język i nim walczyć.
Chakra: 100 Kusangi no Tsurugi. Użytkownik jutsu z gardła wyjmuje legendarny miecz. Jest poręczny, ostry. Posiadacz może go przemieszczać na odległość.
Ślimaki:
Posiadacze:
Chakra: 7000 Przywołanie ogromnego ślimaka Katsuyu.
Chakra: 500 Atak polegający na wypluciu dużej ilości silnego kwasu.
Chakra: 250 Podział Katsuya. Może ona się rozsypać na wiele małych ślimaków, albo po prostu odłączyć jednego od siebie.
Kamatari:
Posiadacze:
Chakra: 1000 Przywołanie łasicy z kosą (Kamatari). Jest bardzo szybka, przez co jest rudnym celem. Gdy Kamatari jest przywołana, zwiększa siłę ataków Fuuton posiadacza zwoju.
Chakra: 100 Silny atak powietrzem o dużym zasięgu. Jest tak mocny, że ścina lasy i odpiera ataki dźwiękowe.
Enma
Posiadacze:
Chakra: 3000 Przywołanie małpy, Enma. Jest silna, wytrzymała i zręczna.
Chakra: 500 Zamiana Enmy w kij o specjalnych właściwościach. Może zmieniać swój kształt i się wydłużać, jest lekki co ułatwia posługiwanie się nim.
Chakra: 1000 Zamienione przedtem Enma w kij może utworzyć bardzo wytrzymałą klatkę do obrony przez jutsu (nawet te silniejsze, ale wtedy Enma znika) i można jej użyć do uwięzienia przeciwnika.
Ninkame
Posiadacze:
Chakra: 800 Przywołanie żółwia Ninkame. Ma silną skorupę i jest na tyle inteligentny, że może używać NinJutsu, które ma posiadacz zwoju (zużywają chakrę).
Ninken
Posiadacze:
Chakra: 800 Przywołanie ośmiu tropiących psów ninja (Ninken). Prócz wykrywania przeciwnika, psy mają też mocne szczęki dzięki czemu mogą chwycić przeciwika i go na stałe unieruchomić.
Doki
Posiadacze:
Chakra: 50 Przywołanie fletu niezbędnego do posługiwania się zwojem.
Chakra: 2100 Przywołanie trzech duzych wojowników (Doki), walczących wręcz. Są bardzo wytrzymałe, niemal niezniszczalne. Podczas ich kontroli fletem nie można wykonywać jutsu.
Chakra: 900 Z ust wcześniej przywołanych wojowników wydostają się macki (niezniszczalne), żywiące się chakrą i mogące ją wyczuć. Kiedy przciwnik zostaje ukąszony, traci 250 chakry.
Chakra: 1000 Jutsu polegające na zagraniu określonej melodii fletem, przeciwnik słysząc ją zostaje uwięziony w iluzji i jest unieruchomiony. Wadą tego jutsu jest czas trwania iluzji (1 tura).
Chikamatsu
Posiadacze:
Chakra: 3900 Przywołanie 10 legendarnych lalek Chikamatsu. Całkiem przydatne dla lakarzy.
Chakra: 150 Atak polegający na wystrzeleniu z głowy jednej lalki kilku stalowych macek, które rozrywają przeciwnika.
Chakra: 190 Jedna z lalek zamienia się w piłę z chakry.
Chakra: 50 Atak polegający na wystrzeleniu w przeciwnika 4 wybuchowych piłek.
Chakra: 350 Sanbou Kyrukal. Trzy lalki tworzą piramidę i zasysają wiatr tak, że wszystko wraz z przeciwnikiem zostaje wciągnięte.
Chakra: 500 Jedna z lalek wystrzeliwuje kulę, która unieruchamia przeciwnika i blokuje jego chakrę.
Chakra: 400 Cztery lalki tworzą pole, jeśli znajdzie się na nim przeciwnik zostaje unieruchomiony.
Kyodaigumo
Posiadacze:
Chakra: 1000 Jutsu polegające na przywołaniu dużego pająka, Kyodaigumo. Może on walczyć wręcz, strzelać pajęczyną i stosować specjalny atak.
Chakra: 300 Amagumo. Atak polegający na wypuszczeniu z kokonu (wcześniej przywołanego pająka Kyodaigumo) dużej ilości małych pająków spuszczanych prosto na przeciwnika. Wszystkie wypuszczają lepką sieć, która ma na celu unieruchomić przeciwnika.
Chakra: 400 U posiadacza wyrastają dwie pary rąk.
Chakra: 50 Ninpou, jutsu polega na wytworzeniu jednej silnej nici, wypuszczonej z kończyn. Dzięki temu można manewrować w powietrzu.
Chakra: 70 Shibari polegające na wystrzeleniu w przeciwnika sporej pajęczyny, która go unieruchamia.
Chakra: 50 Kumo nenkin, stworzenie kunaia.
Chakra: 70 Kumo nenkin, stworzenie sierpu pokrytego kolcami.
Chakra: 200 Kumo nenkin, stworzenie ciężkiego łuku. Każda zwykła strzała kosztuje 50 chakry, a ulepszona i bardziej precyzyjna 150 chakry. Żeby go używać trzeba mieć 3 dodatkowe dwie pary rąk.
Chakra: 150 U posiadacza wyrasta trzecie oko, dzięki temu zwiększa się precyzja.
Chakra: 120 Jutsu obronne polega na pokryciu ciała pocnym pancerzem, który po chwili odpada. Dzięki temu można uchronić się przed większością TaiJutsu oraz słabszych NinJutsu
Offline