Ogłoszenie

Kontakt:

4486785 - Takuya Kochi



E-Maile SF: shinobisfeature.pun.pl@gmail.com



Shinobi's Feature

Znalazłeś swoją Drogę? Wybierz drogę Shinobi!

#1 2008-12-26 08:36:03

Takuya Kochi

RaiKage

Zarejestrowany: 2008-12-24
Posty: 50
Punktów :   

Lista Technik

http://img264.imageshack.us/img264/4656/basiceg2.png
Techniki nie związane z naturą chakry dlatego każdy shinobi może się ich nauczyć.

Senen Goroshi [Ranga E][TaiJutsu][Chakra: nie wymaga]
Czyli 1000 lat bólu. Przeciwnik zostaje wystrzelony (ze względu na regulamin nie napisze w jaki sposób ).

Kanoha Senpuu [Ranga E][TaiJutsu][Chakra: nie wymaga]
Bliźniaczy atak "Konoha Gouriki Senpuu". Jedyną różnicą jest to, że w tym wykonuje się tylko jeden obrót, przez co kopniak staje się słabszy. W zamian jego przygotowanie jest o wiele krótsze dzięki czemu można zaskoczyć przeciwnika.

Fukumi Hari [Ranga E][NinJutsu][Chakra: 5 na jedną igłę]

Shinobi tworzy w ustach igły z chakry, po czym atakuje nimi przeciwnika.

Kawarimi no Jutsu [Ranga D][NinJutsu][Chakra: 40]
Techinka stosowana przez większość ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca.

Bushin no Jutsu [Ranga E][NinJutsu][Chakra: 20]
Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika.

Henge no Jutsu [Ranga E][NinJutsu][Chakra: 30]
Polega na zamienieniu ciała w dowolny przedmiot bądź osobę. Zastosowań jest parę, np. do zadań dywersyjnych by zmylić wroga.

Konoha Reppuu [Ranga E][TaiJutsu][Chakra: nie wymaga]
Shinobi podcina stopy przeciwnika wysunięte najbliżej niego. Wtedy druga osoba upada na ziemie i technikę wykańcza się wprawieniem wroga w ruch (rzucasz nim o coś).

Ningyoushibai no Koutetsu [Ranga D][NinJutsu][Chakra: 60]
Dzięki strumieniom chakry użytkownik może z powrotem pozbierać zużyte bronie z podłogi i przygotować się na kolejny atak.

Nikudan Sensha [Ranga D][TaiJutsu][Chakra: nie wymaga]
Pozwala to na zmianę rozmiarów swojego ciała, w dość krótkim czasie. Niestety zużywa to dużą ilości kalorii. Można zaatakować przeciwnika zmieniając się w kulę. Zdolność ta jest niewrażliwa na wszelkiego rodzaje ataki związane z ciśnieniem powietrza.

Bubun Baika no Jutsu [Ranga D][TaiJutsu][Chakra: nie wymaga]
Technika polega na powiększeniu wybranej części ciała (np. nogi, ręki), a nie tak jak w przypadku Baika no jutsu całego ciała.

Bakuretsu Koinu [Ranga D][NinJutsu][Chakra: 100]
Shinobi robi swoją replikę, a gdy przeciwnik się do niej zbliży, ona wybucha, a z jej środka wylatują z dużą prędkością kunaie.

Hari Jizou [Ranga D][NinJutsu][Chakra: 50]
Polega na zmodyfikowaniu swoich włosów za pomocą chakry tak, by zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed bezpośrednim atakiem. Warto dodać, że przy okazji włosy znacznie się wydłużają i zaczynają sięgać ziemi.

Kai [Ranga D][NinJutsu][Chakra: 10]
Jutsu potrafi kompletnie obronić użytkownika przed działaniem wielu słabszych GenJutsu (zaś wobec technik najwyższego poziomu bądź bazujących na zaawansowanym limicie krwi jest bezużyteczna).

Tokken [Ranga D][TaiJutsu][Chakra: nie wymaga]
Użytkownik używając pleców i ramienia uderza przeciwnika z rozpędu, co może nieźle zaboleć. Podstawowa technika.

Konoha Gouriki Senpuu [Ranga D][TaiJutsu][Chakra: nie wymaga]
Wraz z wieloma obrotami wysyła on bardzo silnego kopniaka w stronę przeciwnika. Atak niemal identyczny co Konoha Senpuu.

Mikadzuki no Mai [Ranga C][TaiJutsu][Chakra: nie wymaga][Wymagania: broń biała np miecz/katana]
Wykonują go jedynie ninja posiadający miecz. Polega na utworzeniu iluzji, która niby atakuje wroga. Gdy już przeciwnik zajmie się iluzją, użytkownik wyskakuje nad nim i uderza go z całych sił mieczem.

Nan Kaizou [Ranga C][NinJutsu][Chakra: 70]
Najczęściej stosowana przy szpiegowaniu. Dzięki tej technice ciało staje się na tyle elastyczne, że robi wrażenie jakby osoba nie posiadała żadnych kości. Może wykonywać ruchy niczym wąż. Osoba stosująca tą technikę może z łatwością owinąć się wokół swojego przeciwnika i go udusić.

Bakuretsufuu [Ranga C][NinJutsu][Chakra: 100]
Jest to jedna z technik pieczętujących. Jutsu polega na umieszczeniu treści pieczęci na kartce papieru, która potem może być przylepiona do przeciwnika lub senbon/kunai. Efekt zawsze jest tylko jeden, potężny wybuch, który może zranić nawet najsilniejszych.

Doku Kiri [Ranga C][NinJutsu][Chakra: 100]
Atak ten polega za wypuszczeniu z ust dość dużej ilości trującego gazu, który skutecznie może powstrzymać wroga.

Taren Ken [Ranga B][TaiJutsu][Chakra: nie wymaga]
Prosty atak polegający na bardzo szybkim wymachiwaniu ręką podczas uderzenia. Przeciwnik ma wrażenie, że kierowanych jest w niego kilka ciosów i nie sposób jest odgadnąć, który jest prawdziwy. Trafiony wieloma ciosami zostaje poważnie ranny i przez chwilę oszołomiony.

Suiken Kempou [Ranga B][TaiJutsu][Chakra: nie wymaga][Wymagania: wypicie sake]
Styl walki niesłychanie ciężki do opanowania. Upijając się użytkownik otrzymuje niesłychanego wigoru. Jego ataki stają się nie do przewidzenia. Użytkownik nie raz udaje, że śpi lub, że się nudzi.

Omote Range [Ranga B][TaiJutsu][Chakra: nie wymaga][Wymagania: bandaż]
Wykonujący owija swojego przeciwnika bandażem. Następnie z dużą szybkością okręca się wokół własnej osi w kierunku ziemi. U kresu tego lotu, użytkownik odskakuje od swojej ofiary, a ta z bardzo dużą prędkością uderza w ziemie.

Fuuma Jibaku Mandara [Ranga B][NinJutsu][Chakra: 200]
Z użyciem bardzo dużej ilości chakry użytkownik posyła na przeciwnika niejaką klatkę, która wkrótce po uderzeniu w przeciwnika zamyka go w środku niczym więźnia. Następnie ninja używający tę technikę złącza ręce, a klatka się pomniejsza aż w końcu uwięziony shinobi zostaje zmiażdżony na kawałki (gdy uda się wykonać te jutsu jesteśmy kompletnie zajęci i nie możemy wykonać żadnego jutsu). Trzeba dużej precyzji, żeby zamknąć przeciwnika w tej klatce.

Shinranshin no Jutsu [Ranga B][NinJutsu][Chakra: 150]
Polega ona na "przejęciu" władzy nad ciałem wroga. W tym przypadku osoba wykonująca tą technikę nie "przerzuca" swojemu umysłu do oponenta. Jest w pełni świadoma, a ofiara jest kontrolowana przy pomocy odpowiedniej pieczęci. Taka osoba jest świadoma, ale nie kontroluje swoich ruchów. W pojedynkę nie mamy szans (chyba, że uda wam się złapać przeciwnika w GenJutsu).

Shishi Rendan [Ranga B][TaiJutsu][Chakra: nie wymaga]
Osoba wykonująca Kombo Lwa znajduje się wraz ze swoim przeciwnikiem w powietrzu. W takiej pozycji atakujący ma większe pole możliwości. W trakcie lotu osoba znajdująca się pod ofiarą oddaje cztery silne uderzenia (zaczyna się kopnięciem z obrotu, po którym następuje potężne, uderzenie pięścią i jeden "napędzający" atak, mający zwiększyć prędkość spadającego ciała, aż w końcu całe kombo wieńczone jest mocarnym szlagiem nogą tuż przy ziemi, co tylko zwielokrotnia efekt całej kombinacji ciosów). Trafiony przeciwnik nie jest zdolny do poruszania się.

Rasengan [Ranga A][NinJutsu][Chakra: 1000]
Zaawansowane jutsu wymagające od użytkownika znakomitej kontroli chakry. Samo opanowanie techniki składa się z trzech etapów. Co ciekawe, ten atak do poprawnego działania nie wymaga żadnych specjalnych pieczęci. Po zetknięciu z jakaś przeszkodą rozrywa ją na strzępy.

Oodama Rasenan [Rana A][NinJutsu][Chakra: 1300][Wymagania: jeden cienisty klon]
Jutsu jest nieco silniejsze niż Rasengan. Dzięki kontroli przez dwie osoby Oodama Rasengan jest bardziej precyzyjny. Lepiej nie próbować się z nim zmierzyć tylko uniknąć.

Choudan Bakugeki [Ranga A][NinJutsu][Chakra: 500][Wymagania: czerwony Hourengan]
Po zażyciu czerwonego Hourengan siła bohatera wzrasta 100-krotnie a kalorie zamieniają się w chakrę, z której na plecach ninja utwarzają się skrzydła motyla. Shinobi staję się szczuplejszy i o wiele szybszy. Zwykłe uderzenie pięścią przy tej formie osiąga siłę porównywalną do techniki Chidori. Po użyciu tego jutsu shinobi staje się wykończony i jest niezdolny do wykonania jakiegokolwiek jutsu.

Kage Bunshin no Jutsu [Ranga A][NinJutsu][Chakra: 400]
Technika ta pozwala na stworzenie kopii cienia. W przeciwieństwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie są kopiami, ale prawdziwymi klonami posiadającymi 1/10 ilości chakry oryginału.

Rashoumon [Ranga A][NinJutsu][Chakra: 1200]
Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę ogromną bramę, i chowa się za nią. Brama jest niemal nie możliwa do przebicia. Była kiedyś ostatnią linią obrony legendarnego Sannina, Orochimaru.

Uzumaki Naruto Rendan [Ranga A][TaiJutsu][Chakra: nie wymaga][Wymagania: przywołane 4 cieniste klony]
Bardzo potężne jutsu, które może być użyte tylko w połączeniu z Kage Bunshin no Jutsu. Klony najpierw wybijają przeciwnika wysoko w powietrze, potem "maltretują" go gdy spada, by wreszcie wykończyć całą sprawę eleganckim, pojedynczym kopnięcie przy samym gruncie przez oryginał. Po tym TaiJutsu przeciwnik jest unieruchomiony.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gang-bang.pun.pl www.dtw.pun.pl www.2a.pun.pl www.bud.pun.pl www.bakugan-nowa-vestroja-pl.pun.pl