Takuya Kochi - 2008-12-27 12:28:16

[Ranga: B]
UWAGA Każdy może posiadać tylko jeden zwój przyzywania, uczym się go normalnie jak innych jutsu.


Żaby:


Posiadacze:

http://img454.imageshack.us/img454/1026/zaba4ea2.pngChakra: 7000 Przywołanie Gamabunty. Najpotężniejsza ze wszystkich żab. Posiada średnią katanę.
http://img525.imageshack.us/img525/2589/zaba3ki2.pngChakra: 4000 Przywołanie Yatai Kazushi. Nieco mniejsza żaba z dwiema średnimi katanami.
http://img454.imageshack.us/img454/1633/hgfdhgdgfhus2.pngChakra: nie wymaga Gama no Tsuragi Kai. Tego ataku mogą stosować wyżej wymienione żaby. Jutsu polega na krótkich i szybkich pchnięciach swoim mieczem.
http://img505.imageshack.us/img505/8700/zaba2uy6.pngChakra: 500 Przywołanie 1-metrowej żaby. Jest dobrze opancerzona i służy do blokowania wszelakich ataków TaiJutsu.
http://img257.imageshack.us/img257/5077/zaba1wy3.pngChakra: 500 Przywołanie średniej wielkości żaby. Nie ma ona broni i nie jest opancerzona. Najczęściej wykorzystywana jako szybki środek transportu.
http://img257.imageshack.us/img257/1576/endance7.pngChakra: 250 Gamayu Endan. Wystrzelony przez żabę olejn wkrótce się zapala i tworzy miotacz ognia.
http://img257.imageshack.us/img257/8063/gamakichihc4.pngChakra: 50 Przywołanie Gamakichi. Mała żaba może się jedynie przydać do zwiadu.
http://img257.imageshack.us/img257/9296/gamatatsuxp6.pngChakra: 50 Przywołanie Gamatatsu. Żaba nie ma zastosowania :)
http://img257.imageshack.us/img257/779/wiezienieip7.pngChakra: 570 Gamagushi Shibari. Jutsu polegające na zamianie otoczenia w żabi żołądek i na uwięzieniu w nim przeciwnika. Ściany są z żywej tkanki więc mogą się ruszać, złapać przeciwnika. Po dłuższym czasie przebywania w żabim żołądku osoba może zostać strawiona przez kwasy.
http://img257.imageshack.us/img257/7097/transformacjaij4.pngChakra: 200 Jutsu ma dwa zastosowania. Pierwszym jest schowanie się w małą żabę i zakradnięciu się za przeciwnika (żaba ma normalną chakrę więc sharingan/byakugan nie zauważy różnicy). Drugie zastosowanie to zamienienie przeciwnika w żabę na 2 tury (wymagany bezpośredni kontakt z przeciwnikiem).
http://img505.imageshack.us/img505/950/kombinacjana2.pngChakra: xxx Kombinacja ośmiu trójgrafów. Ponoć bardzo potężne NinJutsu stosowane przez garstkę shinobi. Na razie jego działanie jest nieznane.


Węże:


Posiadacze:


Skille:

http://img102.imageshack.us/img102/4982/mandaoc0.png Chakra: 7000 Przywołanie węża Mandy. Gdy dobrze się wgryzie w ofiarę może użyć swojego paraliżującego jadu.
http://img404.imageshack.us/img404/6093/kyodaijakj3.pngChakra: 3300 Przywołanie trójgłowego węża Kyodaija. Jest trochę mniejszy niż Manda, ale potrafi wywołać wiele spustoszeń.
http://img102.imageshack.us/img102/9130/wozct1.pngChakra: 850 Przywołanie dużego węża.
http://img132.imageshack.us/img132/4700/cialve6.pngChakra: 4000 Dappi no Hada. Bardzo przydatna technika, dzięki której shinobi może wyjść cało z większości ataków poprzez zrzucenie starej uszkodzonej skóry. Użytkownik może 5 razy podczas walki zastosować tą technikę.
http://img102.imageshack.us/img102/2224/rekays9.png Chakra: 300 Z ręki wyrastają 4 długie węże służące do ataku (nie posiadają jadu).
http://img137.imageshack.us/img137/4783/glowacwz6.pngChakra: 150 Wydłużenie szyi.
http://img502.imageshack.us/img502/2967/jezykct0.pngChakra: 80 Technika pozwala wydłużyć swój język i nim walczyć.
http://img404.imageshack.us/img404/3033/mieczns9.pngChakra: 100 Kusangi no Tsurugi. Użytkownik jutsu z gardła wyjmuje legendarny miecz. Jest poręczny, ostry. Posiadacz może go przemieszczać na odległość.


Ślimaki:

Posiadacze:

http://img402.imageshack.us/img402/1936/slimakzf3.pngChakra: 7000 Przywołanie ogromnego ślimaka Katsuyu.
http://img208.imageshack.us/img208/9034/kwaswe2.pngChakra: 500 Atak polegający na wypluciu dużej ilości silnego kwasu.
http://img402.imageshack.us/img402/1739/podzialps4.png Chakra: 250 Podział Katsuya. Może ona się rozsypać na wiele małych ślimaków, albo po prostu odłączyć jednego od siebie.


Kamatari:

Posiadacze:

http://img212.imageshack.us/img212/5866/ghdhfhfdhyg7.pngChakra: 1000 Przywołanie łasicy z kosą (Kamatari). Jest bardzo szybka, przez co jest rudnym celem. Gdy Kamatari jest przywołana, zwiększa siłę ataków Fuuton posiadacza zwoju.
http://img116.imageshack.us/img116/1381/daikamatchich3.pngChakra: 100 Silny atak powietrzem o dużym zasięgu. Jest tak mocny, że ścina lasy i odpiera ataki dźwiękowe.


Enma

Posiadacze:

http://img48.imageshack.us/img48/241/malpaei9.pngChakra: 3000 Przywołanie małpy, Enma. Jest silna, wytrzymała i zręczna.
http://img48.imageshack.us/img48/4651/kijxr3.png Chakra: 500 Zamiana Enmy w kij o specjalnych właściwościach. Może zmieniać swój kształt i się wydłużać, jest lekki co ułatwia posługiwanie się nim.
http://img48.imageshack.us/img48/5655/klatkamc2.pngChakra: 1000 Zamienione przedtem Enma w kij może utworzyć bardzo wytrzymałą klatkę do obrony przez jutsu (nawet te silniejsze, ale wtedy Enma znika) i można jej użyć do uwięzienia przeciwnika.


Ninkame

Posiadacze:

http://img179.imageshack.us/img179/8297/dsfgsfsfko6.pngChakra: 800 Przywołanie żółwia Ninkame. Ma silną skorupę i jest na tyle inteligentny, że może używać NinJutsu, które ma posiadacz zwoju (zużywają chakrę).


Ninken

Posiadacze:

http://img123.imageshack.us/img123/4441/ninkenbq4.pngChakra: 800 Przywołanie ośmiu tropiących psów ninja (Ninken). Prócz wykrywania przeciwnika, psy mają też mocne szczęki dzięki czemu mogą chwycić przeciwika i go na stałe unieruchomić.


Doki

Posiadacze:

http://img297.imageshack.us/img297/2536/fletop0.pngChakra: 50 Przywołanie fletu niezbędnego do posługiwania się zwojem.
http://img263.imageshack.us/img263/8462/giantyaw0.pngChakra: 2100 Przywołanie trzech duzych wojowników (Doki), walczących wręcz. Są bardzo wytrzymałe, niemal niezniszczalne. Podczas ich kontroli fletem nie można wykonywać jutsu.
http://img404.imageshack.us/img404/3536/specataknt4.pngChakra: 900 Z ust wcześniej przywołanych wojowników wydostają się macki (niezniszczalne), żywiące się chakrą i mogące ją wyczuć. Kiedy przciwnik zostaje ukąszony, traci 250 chakry.
http://img263.imageshack.us/img263/5743/iluzjanz4.pngChakra: 1000 Jutsu polegające na zagraniu określonej melodii fletem, przeciwnik słysząc ją zostaje uwięziony w iluzji i jest unieruchomiony. Wadą tego jutsu jest czas trwania iluzji (1 tura).


Chikamatsu

Posiadacze:

http://img442.imageshack.us/img442/4679/kolekcjahx4.pngChakra: 3900 Przywołanie 10 legendarnych lalek Chikamatsu. Całkiem przydatne dla lakarzy.
http://img211.imageshack.us/img211/4947/glowalo5.pngChakra: 150 Atak polegający na wystrzeleniu z głowy jednej lalki kilku stalowych macek, które rozrywają przeciwnika.
http://img211.imageshack.us/img211/2021/pilakt5.png Chakra: 190 Jedna z lalek zamienia się w piłę z chakry.
http://img267.imageshack.us/img267/3806/pilkaiw6.pngChakra: 50 Atak polegający na wystrzeleniu w przeciwnika 4 wybuchowych piłek.
http://img263.imageshack.us/img263/4798/wiatrjv7.png Chakra: 350 Sanbou Kyrukal. Trzy lalki tworzą piramidę i zasysają wiatr tak, że wszystko wraz z przeciwnikiem zostaje wciągnięte.
http://img442.imageshack.us/img442/8226/tarczsi7.pngChakra: 500 Jedna z lalek wystrzeliwuje kulę, która unieruchamia przeciwnika i blokuje jego chakrę.
http://img267.imageshack.us/img267/8057/pulapkadj3.pngChakra: 400 Cztery lalki tworzą pole, jeśli znajdzie się na nim przeciwnik zostaje unieruchomiony.


Kyodaigumo

Posiadacze:

http://img525.imageshack.us/img525/19/spinacd2.pngChakra: 1000 Jutsu polegające na przywołaniu dużego pająka, Kyodaigumo. Może on walczyć wręcz, strzelać pajęczyną i stosować specjalny atak.
http://img250.imageshack.us/img250/7605/atakspinalp1.pngChakra: 300 Amagumo. Atak polegający na wypuszczeniu z kokonu (wcześniej przywołanego pająka Kyodaigumo) dużej ilości małych pająków spuszczanych prosto na przeciwnika. Wszystkie wypuszczają lepką sieć, która ma na celu unieruchomić przeciwnika.
http://img340.imageshack.us/img340/8523/recega9.pngChakra: 400 U posiadacza wyrastają dwie pary rąk.
http://img340.imageshack.us/img340/5187/pajeczynaus1.pngChakra: 50 Ninpou, jutsu polega na wytworzeniu jednej silnej nici, wypuszczonej z kończyn. Dzięki temu można manewrować w powietrzu.
http://img250.imageshack.us/img250/3839/siecsv8.pngChakra: 70 Shibari polegające na wystrzeleniu w przeciwnika sporej pajęczyny, która go unieruchamia.
http://img525.imageshack.us/img525/7711/kunajeqw9.pngChakra: 50 Kumo nenkin, stworzenie kunaia.
http://img340.imageshack.us/img340/2889/sierpoe9.pngChakra: 70 Kumo nenkin, stworzenie sierpu pokrytego kolcami.
http://img507.imageshack.us/img507/4683/lukpq9.pngChakra: 200 Kumo nenkin, stworzenie ciężkiego łuku. Każda zwykła strzała kosztuje 50 chakry, a ulepszona i bardziej precyzyjna 150 chakry. Żeby go używać trzeba mieć 3 dodatkowe dwie pary rąk.
http://img340.imageshack.us/img340/4176/oko3hj3.pngChakra: 150 U posiadacza wyrasta trzecie oko, dzięki temu zwiększa się precyzja.
http://img525.imageshack.us/img525/9283/pancerzkt6.pngChakra: 120 Jutsu obronne polega na pokryciu ciała pocnym pancerzem, który po chwili odpada. Dzięki temu można uchronić się przed większością TaiJutsu oraz słabszych NinJutsu

www.wwemagnus.pun.pl www.madderdin.pun.pl www.undersiemce.pun.pl www.djsoul.pun.pl www.aim.pun.pl